
ذوقزدگی آقای #عباس_آخوندی از خريد هواپیمای #ایرباس شايد با توجه به كارنامه خالی او در حوزه مسكن و فاجعه قطار سمنان كه با سومديريت او شكل گرفته قابل توجيه باشد، اما از آقایان پزشكيان (نائب رئيس مجلس) و صالحی (رئيس سازمان انرژی اتمی) اين رفتارهای هيجانی بعيد بود.
آقای صالحی كه در ماههای اخير بارها درباره بدعهدی آمريكاییها و #نقض_برجام سخن گفته، اين چنين با شادی در جشن اولين ميوه برجام شركت میكند نبايد انتظار داشته باشد، #دونالد_ترامپ رضايت بدهد چيزی بيش از هواپیمای جدید، دست #دولت_روحانی را بگيرد.
آقای پزشكيان گويا در اين مراسم گفته اند كه "دستاورد بزرگی رقم خورده زیرا حیله و حقههای دشمنان را شکست داده" او كه به اعتراف خودش از چيزهایی مانند FATF سر درنمياورد بهتر بود به همان مباحثی كه در آن تخصص دارد ورود كند و از صحبت درباره دستاوردهای برجام خودداری كند. اما حالا كه معتقد است حيله دشمن شكست خورده، راهكاری هم برای حيله بدعهدی آمريكا به آقای صالحی ارائه كرده باشند.