
توافق هستهای با آمریکا و 1+5، در آستانه 27 دی ماه (سالروز برجام) بالاخره میوه داد و یک فروند هواپیمای ایرباس در فرودگاه بینالمللی تهران به زمین نشست.xa0 انتقادات زیادی نسبت به عکس یادگاری گرفتن با ایرباس و ذوقزدگی بیش از حد اصلاحطلبان و حامیان دولت شده اما حواسمان باشد، برای دولتی که چندان دستاورد قابل توجهی ندارد، فاقد برنامهریزی و اولویتسنجی است و تنها به دوپینگهای زودگذر دلخوش کرده، اتفاق خوشایند و مبارکی است که دوست ندارد مردم از كنارش بگذرند. بالاخره -هر چه باشد- باغ برجام اولین میوه خود را...
ادامه مطلب